lørdag, mars 21, 2009

7 år idag

Hurraa!! Snakker selvfølgelig ikke om meg selv. Kan kanskje virke som en 7åring noen ganger, ja, men denne gangen er det lillesøster som får tittelen :) Gratulerer med dagen jenta mi! Enig det går litt for lenge mellom hver blogg her ja, men sånn er det å ha et travelt liv! Idag har jeg danset på Vindern fra kl. 10 - 1, og danse-nummerne til KGteateret begynner å se ut som annet enn søl og rot nå! Greit å få kostymene på plass, og nå er det ikke lenge til premieren! - Danserne er en heerlig gjeng, så bestemte oss for å ha en real jente-kveld hos Mina! 8 jenter + taco, godteri og film = thumb up!! Må bare si: Russejenta kan feste!

Ja.. nå er det som sagt veldig mye å gjøre for tiden.. Og når jeg i tillegg går på pencilin, fikk jeg desverre ikke vært med til Kongsvinger med OST og synge konsert fredag natt.. :( Håper alt gikk bra, og at dere tok av som vanlig! - i know u did!

Forresten helt herlig at våren er på vei! Er så deilig å våkne til LYS og ikke MØRKE! Endelig tid for å kaste vinterskoene og de tykke jakkene!! ingenting gjør meg mere glad enn sola. åh takk GUD for sola, uten den hadde vi alle vært bleke.

La til et bilde fra Sommeren 08. appropo sola!
Neste uke blir heelt forferdelig og helt utrolig fantastisk. Siste uken før premiere, og må si det er en del å gjøre for å komme i mål.. Men med en så fin og entusiastisk gjeng, er jeg sikker på at det blir bra :) Gleder meg!

Liiten smakebit på neste uke:
Mandag - Teaterøvelse, danse-fotoshoot, rigging i filla
Tirsdag - Jobb
Onsdag - Teaterøvelse
Torsdag - Teaterøvelse
Fredag - Konsert på musikkflekken
Lørdag - Jobb, Generalprøve
Søndag - PREMIERE

+ at jeg må huske å puste!
gymprøven på mandag har jeg allerede gitt opp.. er ikke så lett når man ikke har boka !

Vi snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere