fredag, mars 06, 2009

Norges Mr. Funky!



Kom akkurat hjem fra Kolbotn og tidenes mest groovy konsert! Ole Børud is the maan! Må si at med Malene og meg på andre rad, er det ikke lett å slippe unna grooven! "Cos in the city lights, we'll be dancin' our blues awaay.." Men med musikk som Ole Børud lever skal det mye til for å sitte stille. "He's blood is pumpin like a train!" og for dere som lurer: "I was blind but NOW I see". Første gang jeg hørte han var vel i sommer.. love at first hear, hehe. og så varmet vi opp for ham på Sentrum Scene da Kirk Franklin hadde konsert i høst, og siden det har CDen gått på full varme i stua. (Dans har det jo blitt også! sjekk tidligere blogg, "teatertime"). Jaja som du sikkert skjønner er jeg fornøyd med kveldens konsert. + hyggelig at han kjente meg og Malene igjen fra OSC i Grimstad sommer! Fiksa selvfølgelig en autograf til Jonas og ;) så nå er alle fornøyde!

Check him out: www.myspace.com/oleborud





Ole in action


Er forresten veldig glad jeg ble frisk! Skrev jo at det var deilig med 3 dagers læxe-tid, men begynte å bli litt rastløs.. funnet ut at jeg lever ALLER BEST med litt stress! Vant til å leve med fullbooka dager, og det er det jeg trives best med :) Bare passe på at jeg ikke blir syk igjen! Imorgen synger vi på åpningen av Stabæks nye arena, Telenor Fornebu i 12-1 tiden, så nothing to do? stikk innom :D Gratis inngang og greier hehe. På søndag har OsloSoulTeens konsert i Oslo Østre Frikirke, og senere på dagen synger OSC på Holmenkolldagen, og tilslutt ender vi opp på Stabæks nye arena igjen der vi i OSC og OST skal være med på Senkveld-duellen med Thomas og Harald og Erik og Kriss, så mye å få med seg! Derfor sier jeg natta nå;)

Tilslutt må jeg bare si: "All my brothers, don't you worry 'bout it, cos everything is under control!"

Minisnutter fra konserten i kveld:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere