tirsdag, mars 31, 2009

PREMIERE-POWER!


Meg&Juni etter premieren


Har hatt litt FOR mye å gjøre i det siste, har vel egentlig ikke vært hjemme siden i går tidlig kl. 07:30, og var kun hjemme de 6 timene jeg sov i sengen min.. Helt ærlig, i sengen til Helene, for rommet mitt er FOR rotete! UANSETT! Kom til poenget.. På søndag var det premiere på menneskesønnen, altså KGs teateroppsetning i år som sikkert de fleste av dere har fått med dere på facebook:P hehe sorry for alle meldingene.. men anyways, premieren gikk sykt bra! Har vel aldri hatt så høy energi og så mange mennesker i salen. over 1000 billetter ble solgt, og det lå sikkert et hav av sminke, svette og blod igjen på scenen da vi dro ut søndag kveld.. :P GODT TEGN :D

Etter premieren dro alle skuespillerne på fridays og koste oss masse! Underlig hvor mye energi det var igjen i oss etter en sånn energifull forestilling.. men gira var vi fortsatt! Heelt til jeg fant ut at jeg ikke er så god på sånne tekniske ting som kamera, så klarte å slette ALLE BILDENE PÅ KAMERAET MITT!!!! Klikka fullstendig! Men Mads klarte å få de tilbake ! pjohh! Hva skulle vi gjort uten de tekniske dudene i lys-gruppa. TAKKTAKKTAKK:D Etter å ha spist oss fulle og mette, dro vi til et nyyydelig hotellrom Ragnhild hadde fått for en natt i overraskelse, og hadde nachspiel der. Altså, en helt herlig premiere-kveld!! Planen var å være hjemme kl.12, men siden Preben skulle kjøre Trygves bil, tok det ett kvarter lenger tid enn hva de store kjører-skillsa til Preben hadde planlagt. "Bilen skal stoppes før man kjører over humpen" - det gjør ingenting Preben, jeg vil heller komme hjem 15min. for sent enn å dø på en hump!! :)

SMAKEBIT:
Bak scenen:

make-up





På scenen:




på Fridays:




På mandag var det forestilling nr.2, og selvom alle syns det gikk utrolig dårlig, synes jeg at tårer sier mer enn tusen ord. Say no more. Så var det teater/premiere-fest hos Bendik, og selvom det tok hundre år å komme seg til toppen av Holmenkollen, koste jeg meg masse! Sov over hos Mina, siden 3.klassinger er så heldige å ha studiedager, kom vi på skolen til 5. time :P Helt greit at det ikke var forestilling i dag, for tviler på at vi ville gjort den så bra!

Imorgen er det siste forestilling og jeg er sikker på at vi skal kicke ass! Kom og se om du ikke allerede har sett :D Filadelfia kl. 18.00-20.00 ;) kun 150kr! :O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere