torsdag, mars 05, 2009

2 cool 4 school

...men denne gangen er jeg ikke alene! Jonas har fått feber stakars, så vi ligger her og synes synd på oss selv.. Det må vel være lov når man ikke er helt på topp! Jonas er min 8 år gamle lillebror, og kanskje den eneste med samme rare humor som meg, så her går det i vitsebøker og tullete komentarer! En dag som denne sier vel ikke annet enn TV, film, sove, spise, sove litt til, spise litt mer, lese, drømme, sove enda litt til, lekser? ehm.. nei, sove og kanskje til og med spise enda litt mer. Men vi har sett på Star Wars og kost oss til tross for sykdommen. Nå må jeg si jeg sovnet litt under filmen, men det kan vi holde hemmelig ;) Har ligget og hørt litt på musikk, og gleder meg til den nye plata "Free" til Gavin DeGraw kommer ut 31. Mars:D



Ellers har jeg funnet ut at Jonas kan Ole Børud - sangene bedre enn meg, og at det er han som bør dra på konsert i morgen istedenfor. Håper virkelig jeg blir frisk, for Ole Børud rocker live! Ellers er det en del andre ting jeg gjerne skulle blitt frisk til.. på lørdag synger vi (OSC) på åpningen av Stabæks nye arena, Telenor fornebu! Og på søndag har Soul Teens konsert i Vestre og OSC synger på holmenkolldagen, så det er en liten del å gå glipp av! Kanskje like greit at jeg har hatt en 3-dagers pause fra livet. Det trengs noen ganger!


Har forresten blitt Chicago-frelst etter at jeg så filmen "Chicago" igår. Tror jeg har en hemmelig drøm om å spille på broadway! altså.. en sånn type drøm som skal forbli en drøm, hvis du skjønner hva jeg mener.

"Roxie Hart"


Idag skulle jeg egentlig vært i Tryvann og briefa med mine totalt perfekte 180er som alltid ender med fantastiske tryn, men ble nok ikke noe av det idag. Håper alle har kost seg i bakken, på ski og i Hafjell :) Håper på å se dere på skolen i morgen, for dere 4 som har merket at jeg har vært borte - I'll be back!


Her har du et bevis på hvordan det skal gjøres.. tryn med stil!:D

1 kommentar:

  1. Christine, jeg bare digger deg. Du har fra nå av en fast leser! :D Glad i deg søta :)

    SvarSlett

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere