lørdag, mars 28, 2009

Holy Jesus!

Da var enda en stressende, energitappende og full dag over.. en herlig dag! Malenemor sov over, så ble en veldig kjapp 10minutters laang frokost på stua! som endte på kjøkkenet:P jaja.. veldig interessant, men morsom historie. Var på jobb halv 10, og tror aldri det har vært så stappa på Elixias lille Kidz-rom før! 20 skrikerunger med maling over tak og vegger, og ikke minst klær! Ludobrikker som føk i alle retninger og selvfølgelig 5 klemte fingre og 3 blå øyne.. og for ikke å glemme en sliten 16åring som hopper fra DVDspilleren, til huska for å lage fart, og videre for å henge opp tegninger og tørke neser og blåse på fingre, for så å spille stigespill med to små bærter og til slutt leke pelle politibil med en liten glad ettåring. HURRA! livet er herlig ;)

Så var det videre til Filadelfia. GENERALPRØVE til KGteateret, og helt uforståelig og ærlig, sitter jeg igjen med en GOOOD følelse over at premieren i morgen faktisk skal gå bra! Ikke bare det.. men føler det kommer til å bli helt FANTASTISK!! :D Gleder meg! Appropo Holy Jesus: Kom og se "Menneskesønnen" i Filadelfia Søndag (imorgen), Mandag eller Onsdag kl. 18, og husk å klappe når jeg sier min eneste replikk :D tjohei.

Etter generalprøven dro jeg å spiste med Malene før vi brukte oover en time hjem til Jerpstad'ene oppi skauen (also known as Lommedalen..) Funnet ut at jeg stresser for mye. Jeg må slutte å gjøre så mye som jeg gjør nå. Blir helt sliten av det! Men nå skal resten av kreftene mine brukes på Filla og KGteateret, så skal det bli DEEEILIG med en uke på fjellet! og så er det bare noen dager til Helene kommer hjem fra USA! Savner deg lillesøster :(

men først og fremst:
HOLY JESUS jeg gleder meg til Premieren i morgen!!! :D
Verdens beste gjeng. Danserne i Menneskesønnen:
Ingvild, Louise, Juni, Kristin
Mina, Tonje (dansepedagogen vår!), Benedicte, Carro og meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere