onsdag, mars 04, 2009

Overfalt av Trommeslager!

Ja, du lestse riktig! Kanskje ikke fult så dramatisk som det høres ut, men jeg tror virkelig på at det sitter en trommeslager inni hodet mitt. føles ut som DEN stortromma! Sånn er det å ha feber.. hodet, hjertet og TV-en dunker i ett sett! og ikke nok med det, de spiller ikke i takt! Jaja, nok klaging for idag. Har ikke vært den mest oppdagelsesfulle dagen for å si det sånn, må si jeg ikke har hatt en så avslappet dag på leeenge! Koste meg i sofaen med Ellen DeGeneres show, Frustrerte fruer som mamma tok opp for meg i går, og selvfølgelig ltt Hannah Montana. Forresten, noen andre enn meg som ble glad for at Gabbi endelig vil ha looken sin tilbake?:D Det har jeg ventet på! Liker den gamle pene, stae, og sjefete Gabriella.. Har fått lest litt i Engelskboken også, har kommet heelt til kapittel 3 i SLAM! way to go girl!

bilde 1: BTW: Ellen DeGeneres er verdens kuleste dame med det beste talkshowet! - You rock! Tenkte jeg skulle legge ut litt reklame.. Sjekk ut ellen's shop om du vil ha denne Sparebøssen.. jeg trenger nemlig ingen! for har begynt å spare 1000 kr. i måneden! så alle dere som syntes jeg var fattig.. nå blir jeg enda fattigere!

bilde 2: Jonas Brothers on Ellen 17 feb. 09:
http://www.youtube.com/watch?v=bg0dn9ftvZE

Akkurat nå sitter jeg i sofaen og venter på at ingenting skal skje:P Veldig deilig! Skulle egentlig vært på teater og sett Rosenvilde-revyen i dag, men da går nok billetten min til en annen heldig person.. den fikk jo 6! Og fikk akkurat vite at vi får besøk fra Hidra + onkelen min, så greit å legge seg på rommet i og med at jeg ikke er det fineste synet akkurat nå.. :P Men Ingeborg kommer bort en tur så vi kan switche jakker :D Som sagt, en ikke så veldig interessant dag. Håper deres har vært litt bedre ! :) Have fun so long!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere