lørdag, mars 14, 2009

long time, see

Woow! Nå er det over en uke siden jeg skrev! Så nå er det jammen meg på tide:P Ble liksom en del å skrive om etter forige helg, så sa til meg selv hver dag: "idag skal jeg legge ut bilder og blogge om super-helgen" men neida, jeg bare utsatte det og utsatte det.. og nå er det plutselig en ny helg å skrive om! For ikke å snakke om uka.. Har ikke annet å si enn: "Streptokokker er noe dritt". Var hos legen på onsdag, og siden da har jeg gått på pencilin. Men hey, jeg overlever! Håper dere koste dere på harrytur, Trygve! Jeg LOVER at jeg er med neste gang!

Kom akkurat hjem fra Silje's 17års dag, koste meg masse! Var mest Valler-folk + hyggelig å bli kjent med noen nye :) Gratulerer igjen og takk for at jeg fikk komme Silje! og Amalie, see u on DisneyChannel;)


Amalie & Meg på Siljes bursdag

Jeppjepp, alt for i kveld. Lurt å legge seg nå så jeg orker å synge i Bærum frikirke tidlig i morgen. Skal blogge om forige helg snart, Natta :)


BTW: ikke glem å bestille billetter til KGteateret som går om 2 uker! gå inn på: http://www.kgteateret.no/. <- virkelig verdt å få med seg!

Alle forestillinger starter kl. 18.00 i Filadelfia - St. Olavsgate 24:
Søndag 29. Mars - premiere
Mandag 30. Mars - forestilling
Onsdag 1. April - forestilling
(Torsdag 2. April - 2 skoleforestillinger)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere