fredag, april 03, 2009

She's BACK!

I går hadde vi siste forestilling, for skolen! Det var full sal i Filadelfia, og det beste publikummet noen sinne :D Utrolig trist at det er over ..:( Men har hatt det suupert så det må jeg ikke glemme :) Rett etter forestillingen, så jeg en liten selvlysende grønn t-skjorte bak scenen.. og der sto nemlig min kjære lillesøster og ventet på meg. HELENE VAR HJEMME IGJEN FRA USA!! :D rett fra flyplassen, og hun har aldri vært så deilig som hun var. Sykt digg å ha deg hjemme igjen etter 3 måneder snuppa :) Etter å ha vært på jobbmøte, koste vi oss hjemme og så på alle de nye klærne jeg misunner noe helt sykt! Herlig å se at du har hatt det fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Who are you?

Whoever you want me to be. (the OC)
- Christine Kolstad Balk

Følgere